четвер, 2 лютого 2012 р.

Жорсткий секс від повії Сімферополя

Звуть мене Антоном, і я є великим шанувальником жорсткого сексу. Повії Сімферополя - моє спасіння і мій притулок, вони завжди в моєму серці і думках (навіть коли я на роботі !!!). Що б я робив без цих прекрасних повій? Адже всі мої романтичні зустрічі з дівчатами завжди увінчувалися провалом, як би я не старався. І це, напевно, природно, так як для мене нормального традиційного сексу не існує. Я люблю і отримую задоволення лише від грубих сексуальних ласк, а от всі ці ніжності і соплі не для мене. Звичайно ж, я намагався щось змінити в собі, стати іншим, підлаштуватися під своїх знайомих-красунь ... Але все це тривало недовго і моя сутність завжди випливала назовні. Розуміння і схвалення я знайшов тільки в сімферопольських повій, які завжди приймали і приймають мене таким, яким я є, за що я їм дуже вдячний. З ними я можу себе відчувати собою, не ховати свої тваринні інстинкти і як будь-який інший нормальний мужик отримувати максимальну насолоду від сексу.
Вперше коли я відкрив і зрозумів цю свою особливість, тобто неприборкану спрагу до жорсткого сексу, я був вражений і вирішив, що я страшний збоченець-маніяк, якому немає місця на цій планеті. Я відразу ж звернувся до фахівців у цій галузі, спершу до психолога, а потім вже і до сексопатолога, які обнадіяли мене, трохи наді мною посміялися і запевнили, що з таким діагнозом життя цілком можлива. Головне, - сказали вони, - зрозуміти свою сутність, знайти схожих собі по духу людей і радіти життю. Повії міста Сімферополь стали моїм першим рятувальним кругом. З ними мій секс здавався мені самим, що ні на є ординарним і в теж час чудовим. Повії розуміли мене з півслова і разом ми могли звернути гори в ліжку.

Але, незважаючи на такий хід подій і явні просвітління в моїй душі, я все ж таки вирішив знайти собі подібних людей поза колом повій Сімферополя. І це виявилося не так-то складно, так як у всесвітній мережі Інтернет я знайшов багатьох своїх однодумців як чоловічої, так і жіночої статі. І ось одного разу після довгого спілкування зі своїми новими друзями, вони запросили мене на одну з їхніх звичайних зустрічей, під час яких мої зібратися на щастя чи на нещастя просто ділилися своїми думками з приводу їх положення, розповідали про свої зустрічі і експериментах, успіхи і провали ... Все це було дуже цікаво і пізнавально, так як після відвідування цих тусовок я став набагато краще розуміти себе і навколишній світ, позбавився від багатьох своїх комплексів і придбав такий життєво-важливий для мене досвід.

Саме на одній з таких зустрічей я й познайомився зі своєю теперішньою дружиною. Коли Марина з'явилася на одному з наших чергових оргій, я відразу ж її помітив. Вона була надзвичайно красива і впевнена в собі. З нею було легко і цікаво спілкуватися з перших хвилин знайомства, і я відразу відчув, що ця людина надзвичайно близький мені по духу. Після тусовки ми вирушили з Мариною в один із сімферопольських ресторанів. Довга розмова і смачну вечерю плавно перелилися в шикарний секс у мене вдома. Після першої проведеної разом ночі з цією дівчиною я зрозумів, що повії Сімферополя відтепер для мене в минулому. Ми стали зустрічатися з Мариною все частіше і частіше, і кожен наш секс був зовсім не схожим на попередній. Я був у захваті від Мариніної сексуальності! Незабаром Марина переїхала до мене жити, а через рік ми одружилися. Зараз у нас відмінна сім'я і ми як і раніше експериментуємо і дивуємо одне одного в ліжку, а що ще в принципі потрібно для щасливого шлюбу? Хіба що єдність духу і думки, чого нам природно не позичати.

Немає коментарів:

Дописати коментар