четвер, 2 лютого 2012 р.

Повії Херсона 24 години на добу

Моє життя прекрасне і роблять її такою мої улюблені і незамінні повії Херсона, без яких я просто не уявляю своє життя. До мого підвищення по службі я проводив весь свій вільний час з моїми ненаглядними повіями, а от після кар'єрного стрибка зустрічатися з «жрицями кохання» стало все складніше і складніше. Часу не вистачало катастрофічно навіть на сон, не кажучи вже про секс і дозвіллі. Спочатку я вирішив, що зможу стати розсудливим свій запал, але це виявилося не так-то легко, тим більше що я звик користуватися послугами «нічних метеликів» по ​​кілька разів на день. Вихід був один - сексапільна секретарка, яка вміє добре працювати і добре трахатись. Знайти таку було не так вже й легко, але мої пошуки увінчалися успіхом. Спочатку я користувався і послугами своєї прекрасної підопічної, і одночасно, у міру можливості, заглядав у публічні будинки, і все начебто було добре до наступного мого підвищення. Після такого високого кар'єрного стрибка мені довелося задовольнятися лише послуги моєї секретарки, що, звичайно, мене зовсім не влаштовувало. Плюс вся ця ситуація, що склалася негативно позначалася як на моєї фізичної активності, так і психологічному стані, а отже і на моїй працездатності. Я страшенно сумував за повій міста Херсон, які займали всі мої думки і заважали повністю сконцентруватися на роботі.
Через деякий час я зрозумів, що так більше тривати не може і моє життя, щоб не увінчатися провалом, вимагає кардинальних змін. Я передав свою секретарку другу заступнику, і найняв собі більш працездатну дівчинку, дійсно знає свою справу. Свою подальшу сексуальне життя я вирішив реабілітувати надалі тільки за допомогою херсонських повій. Отже, так як моя душа вимагала сексуального різноманітності та феєрверку, я щонеділі замовляв собі по дві повії на добу на цілий тиждень. Одна приїжджала до мене ввечері, що було в принципі дуже накладно, тому що я дуже часто затримувався на роботі і повії Херсона змушені були мене чекати по кілька годин біля під'їзду. Хоча це було й вигідно для «дівчаток» так як і ці години чекання я їм оплачував, що для мене, в кінцевому рахунку, не представляло ніяких матеріальних труднощів. Друга приїжджала під ранок, зі сніданком і порцією сексу для мого невгамовного лібідо. Такий хід подій мене в загальному плані влаштовував, але і цей режим дня вимагав, на мій погляд, деяких коригувань. По-перше, мені страшенно не вистачало сексу вдень, і по-друге, дуже вже набридло оплачувати послуги вечірніх повій, які все довше і довше простоювали у квартири.

Обміркувавши всі варіанти я зупинився на самому оптимальному. Провівши деякі пошуки в Інтернеті, я виявив, що буквально в декількох кроках від мого будинку розташований пристойний інтим салон, де є шикарні повії Херсона за цілком помірну плату. Причому постійним клієнтам надається право першочерговості, та плюс ще й бонуси. Виходячи з моїх сексуальних потреб, я став найвигіднішим VIP клієнтом борделю з усіма витікаючими звідси заохоченнями. Крім того, саме тут я і вирішив замовляти собі шлюшек на обід, тобто на час обідньої перерви. Салон дійсно славився великим професіоналізмом своїх підопічних (що я неодноразово перевірив на практиці!), Так навіщо ж ускладнювати собі існування додатковими проблемами і пошуками!

Зараз я щасливий, тому що мій режим дня і спосіб життя мене цілком влаштовує. Я добре заробляючи і можу дозволити собі дуже багато чого. Але найголовніше, що тепер повії Херсона завжди зі мною, де б я не був і чим би я не займався.

Немає коментарів:

Дописати коментар