вівторок, 7 лютого 2012 р.

Повії Києва для перевірки чоловіка

Жінки - істоти підступні й іноді їх підступність губить їх самих. Цю істину я засвоїла на своєму гіркому і сумному досвіді, який не забуду, напевно, до кінця своїх днів.
Сама я родом з Києва, заміж вискочила рано - на четвертому курсі університету. Але, кар'єра якось не склалося. Спочатку я народила першу дитину, потім другого ... Чоловік заробляв гідно, так що всі шість років декрету я благополучно просиділа вдома, з дітьми спочатку насолоджуючись, а потім переймаючись всілякими домашніми обов'язками. Природно дорогоцінні роки молодості були загублені, знання, набуті в університеті, забуті, і повернення в свою рідну професію юриста я не мислила. Довелося поспіхом закінчувати курси манікюру та педикюру, і якось виходити з депресії. На щастя чоловік мій мене у всьому завжди підтримував як морально, так і матеріально і я з гідністю вийшла з ситуації, важкою для мене ситуації.

Діти пішли в дитячий сад, а для мене почалися щасливі робочі будні. Людиною я завжди була товариською і цікавим і, напевно, тому люди самі до мене завжди тягнулися. За кілька місяців роботи в салоні я стала одним з найкращих майстрів і до мене потягнулися юрби клієнтів - від київських повій і рядових жінок до чоловік політичних діячів і великих бізнесменів. Що стосується мого сімейного життя, то і тут все у мене було гладко й добре. Хоча мій чоловік і працював всі дні безперервно, допізна і з відрядженнями, ми були щасливі і кожну нашу вільну хвилинку проводили разом один з одним і дітьми. У той же час на роботі мене постійно чекали нескінченні розмови про подружню невірність і чоловічому зраді. Повії Києва постійно твердили про те, що їх клієнтура на 90% складається з одружених чоловіків, втомлених від нескінченного тяжкого побуту, одноманітного сексу і репетують дітей. Дами ж вищого кола постійно розповідали про те, як застуківалі своїх благовірних в ліжку з молоденькими дівчатами, що годяться їм у дочки. Не знаю чому, але весь цей нескінченний лепет про подружні зради постійно тиснув мені на психіку, викликаючи тим самим незрозумілі і мерзенні думки про моє вірному і відданого чоловіка. Якщо чесно точно не скажу вам як я до цього прийшла, але через деякі час я не витримала і сама вирішила перевірити на «вошивість» мого порядного чоловіка.

Підбір потрібної мені персони не зайняв у мене багато часу, так як київські повії були моїми найчастішими клієнтами. Людмила - була саме тією жінкою, яка мені була потрібна. Маленький зріст, пекучі чорне волосся, осина талія, великий рот і значна груди ... Утворена і добре вихована, не вульгарна і в теж час спокуслива ... Ідеальний типаж для мого благовірного! Природно Люда повинна була зустрітися з моїм чоловіком як би випадково, ненароком. Ніяких розмов про рід діяльності і знайомстві з салоном «Рожевий Зайчик» ... Загалом, план був розроблений спільно з Людою і влаштовував нас обох. Коштували такі не зовсім традиційні послуги повії Києва недешево, і я змушена була взяти пристойну позику у своєї директорки. Звичайно ж, я на 99,9% була впевнена в чесності мого чоловіка, тому солідний кредит в салоні мене скоєно в той момент не лякав.

Не вдаючись в усі подробиці придуманої мною афери, скажу тільки підсумок - мій звужений ряджений хоч і не зовсім легко, але повівся на замовлену мною «дівчину». Людмилі довелося неабияк попотіти, але дівчата такого типу відступати, природно не звикли. Відразу ж після події я подала на розлучення, незважаючи на всі прохання і благання мого чоловіка. Сказати, що я шкодую про те, що трапилося - нічого не сказати. І тепер залишившись сама з двома дітьми і солідним грошовим кредитом, я, нарешті, то розумію, якою я була дурепою.

Немає коментарів:

Дописати коментар