вівторок, 21 лютого 2012 р.

Повії Львова працюють окремо від інтим салону

У мене на роботі все нормально і моєю роботою повії Львова всі задоволені, і клієнти, і я, і мій керівник. Правда мені часом приходить в голову думка почати працювати самої по собі, тільки от насправді я ні як не можу зрозуміти. Як це все правильно зробити, щоб все було добре і безпечно. Адже багато повії міста Львів, які працювали колись, як і я в салонах, стали індивідуалки. А мені насправді просто набридло від когось залежати, не дивлячись на те, що мені за великим рахунком подобається працювати в борделі. Тоді я вирішила для початку збирати гроші, щоб при зручному моменті, звити собі власне гніздечко, в якому я могла б надавати платні інтим послуги.
Так я ще пропрацювала рік, за цей час на роботу багато чого змінилося, і багато повії Львова звільнилися, і на їх місце прийшли нові, молоді повії. Ось з однією з таких новоприбулих повій, я і подружилася, і ми стали хорошими подругами. Ми з цією дівчиною якось в перший же день зрозуміли. Що симпатизуємо, один одному, і в той же день почали спілкуватися. Ось тільки, як ми познайомилися, я не пам'ятаю, пам'ятаю тільки те, що якраз роботи було досить багато і ми так з нею нормально не змогли поговорити. Потім часу було на багато більше, ми стали спілкуватися частіше і часто вечорами ми проводили час разом, поки одну з нас не забирав клієнт. В інтим салоні ми були самі дружні повії Львова, і наше керівництво салону постійно намагався, зробити так, щоб ми не зустрічалися на роботі. Тільки ось у них це виходило не дуже добре, тому що ми набагато впертішими, ніж наші начальники. І тим більше, дуже скоро ми будемо з нею працювати окремо від інтим салону. Залишилося тільки підшукати підходящу квартиру, щоб з неї зробити маленький затишний бордель Львова. І як тільки квартира буде знайдена, то ми відразу перебираємося туди і починаємо в ній все облаштовувати. У нас навіть в планах було, як ми будемо працювати, при цьому ми мріяли, що будемо краще за всіх.

І ось квартира знайшлася, на її покупку, якраз вистачало грошей, і ще залишалося. Будинок новий у квартирі багато кімнат і дві ванні, саме те, що потрібно, тільки залишається купити меблі і зробити ремонт. Решта повії Львова вже підозрювали, що ми збираємося звільнятися з салону і природно ці чутки дійшли до керівництва, і нам зі скандалом все-таки вдалося звільнитися. Тепер ми самі по собі і нам ще потрібно купити меблі в свою квартиру.

Нарешті у нас все готове і ми можемо приступати до роботи, реклама дана, куди тільки можна і ось-ось повинні піти дзвінки. Перший дзвінок пролунав майже відразу, як тільки вийшла реклама, тільки от замовлень поки не надходило. І ось у п'ятницю ввечері одному молодій людині знадобилися повії Львова, і ми як раз підійшли під цю справу. Потім цей чоловік став нашим постійним клієнтом, так як ми знали, як обслуговувати клієнтів, і ми дуже старалися, так як розуміли, що від цього залежить наш добробут. З часом до нас дійшло, що потрібно ще запросити до себе дві повії Львова на роботу, так як ми не завжди здатні задовольнити бажання клієнтів. Ось ми і взяли до себе ще дві повії, як раз таких, які відрізняються від нас. І тепер нас четверо, і це дозволило нам на багато більше заробляти, тому, що сервіс в нашому салоні був на багато краще, ніж в борделі, в якому ми не так давно працювали. Тільки завдяки наполегливій прагненню стати кращими, ми тепер самі відвідувані повії Львова.

Немає коментарів:

Дописати коментар