неділя, 5 лютого 2012 р.

Історія повії Севастополя

У публічному домі як завжди все проститутки Севастополя починали свою роботу вчасно, і ніхто ніколи не смів, спізнюватися, інша зміна повій відправлялася на відпочинок. От і я вже протягом року роботи повією ні запізнилася, жодного разу на роботу, так як за таке просто виписували великі штрафи, і бували випадки, що повії Севастополя не бачили грошей за три тижні своєї роботи, так як їх потрібно було віддавати на штрафи . Також у нас в салоні була головна повія, яка постійно нас дресирували і направляла в правильно русло. Саме завдяки нашій старшій повії ми нормально працюємо і тепер у нас просто є нормальна робота і хороші клієнти, завдяки яким ми нормально заробляємо. Для всіх повій в нашому салоні головна повія, хтось в роді, капітана корабля і поки вона з нами ми завжди при роботі.
Пам'ятаю, як я почала взагалі чітко виконувати те, що мені карала головна повія, у мене виходило на багато краще працювати, щоправда, з деякими моїми поправками. З часом у мене стало на багато більше клієнтів, і так як я навчилася чітко виконувати інструкції головною повії Севастополя, у мене робота пішла настільки добре, що я просто не знала, куди мені подітися від відвідувачів. В результаті вийшло так, що про мене незабаром знали у всьому Севастополі і всі хто тільки згадував слово про повій, відразу уявляли перед собою саме мене. Я тоді була дуже вдячна нашій керівниці, і те, що вона насправді правильно говорить, як потрібно працювати, але ж раніше я їй не настільки вірила. Тепер у мене є нормальний заробіток і постійні клієнти, і все це при тому, що в мене тарифи на багато вище ніж в інших повій.

В результаті вийшло так, що мені довелося йти на підвищення, так як наша головна повія вирішила піти, так би мовити на пенсію. Я, звичайно, прийняла цей пост, тому що мені була не байдужа доля рідного салону. Звичайно, я не відразу приступила до своїх обов'язків, але повії Севастополя вже мене слухалися, так як розуміли, що я насправді теж знаю, як правильно працювати, цьому були доказом мої постійні клієнти і тарифи. Звичайно, я не переставала працювати повією, так як насправді я все ще була приваблива для моїх клієнтів, що давало зайвий заробіток і додатковий доказ повіям, що я на самом деле на багато краще ніж вони. Я побудувала роботу так, що всі повії Севастополя в нашому салоні намагалися стати кращими, це було нелегко, але дівчата за викликом були вперті.

В результаті в нашому салоні працювали тільки найкращі повії Севастополя, і тепер у мене просто не вистачає часу, щоб встигати стежити за всіма повіями, так як в салон на роботу прийшло ще багато повій. І для того, щоб все ще контролювати процес роботи кожної повії в салоні я вдалася до деяких хитрощів, і в підсумку всі нічні метелики були в мене на очах. У самої ж мене поступово ставало все менше і менше клієнтів, адже я вже не така приваблива, як в молодості, і мені насправді просто набридло працювати повією, пора вже попрацювати над теоретичними питаннями і продовжувати вчити повій правильно працювати. Щоб робота повії Севастополя йшла на багато краще я розробила ряд заходів для дівчат, на яких повинні всі вони з'явитися і пройти їх. Вийшло на багато результативніше, ніж я очікувала. Повії стали працювати ще краще, і тут я зрозуміла, що і мені пора на пенсію, і потрібно вибрати на своє місце кандидатуру, але її поки не знайшлося і я все ще продовжую працювати в салоні.

Немає коментарів:

Дописати коментар