неділю, 4 березня 2012 р.

Повії Львова в інтим салоні під назву бордель

У місто Львів вже досить давно не приїжджав, у мене там жили мої родичі, дядько і тітка і їхній син Сашко, з яким ми ще по дитинству лазили по деревах і дахах гаражів. Я давно хотів до них приїхати погостювати, але в мене просто не виходило, тому що в мене просто багато роботи, яку я не можу залишити на інший час. І от мені все-таки вдалося зробити для себе тиждень вихідну, і я першим ділом поїхав до Львова. Коли я їхав на електричці я раптом згадав, як ми з Сашею підглядали за тим як працюють повії Львова, точніше стоять край дороги і на яких автомобілях виїжджають.
Прокинувся я як раз вчасно, і тільки я вийшов з поїзда мене зустрів Олександр, саме таким я його собі і уявляв, все такий же некерований хлопець, якого так і тягне, щось нашкодив. Не дивлячись на те, що він дорослий, я привітався з нм, як ми це робили в дитинстві. Але нас чекали дуже дорослі розваги, зрозумів я по його погляду, коли він теж згадав це вітання, і повністю відтворив його з точністю до найдрібніших подробиць. Я вирішив зупинитися в готелі, щоб не бентежити свого друга своєю присутністю, але потім мені все одно довелося переїхати до нього, так повії Львова не дуже бажають обслуговувати клієнтів в готелях. У готель я так і не поїхав, продзвонивши їм, що мій номер не буде зайнятий, і що вони його просто можуть здавати, не дивлячись на те, що я за нього розрахувався на кілька днів вперед. Тепер у нього своя квартира в центрі міста, але мені дуже хотілося поїхати до його батьків і подивитися той двір, в якому ми так давно бігали, граючи в свої улюблені ігри. Провівши з ними час, ми вирушили назад додому до Сашка.

У нього будинок все було готове до мого приїзду і тільки залишилося накрити на стіл готові закуски. І ми незабаром почали їсти, запиваючи спогади горілкою. Потім Олександр запропонував мені поїхати в бордель і розважитися по дорослому, звичайно, я погодився, тому що за своєю роботою просто не пам'ятаю, коли останній раз був близький з жінкою. У салоні були всякі повії Львова, і я все ні як не міг визначитися, яку мені взяти повію, але мені допоміг визначитися адміністратор борделя, приємна жінка з добрим обличчям. Мені дісталася дівчина трохи нижче мене з усіма принадами, які тільки можна собі уявити. Коротше не повія, а секс бомба, і я поспішив усамітнитися з нею в її апартаментах, зовсім забувши про товариша, але і він, схоже, про мене теж забув, так як я його навіть і не помітив, в цей момент він вже розважався з інший шлюшкой. Випите спиртне зіграло свою роль і тільки через годину зміг досягти бажаного ефекту, не дивлячись на те, що був просто дуже голодний. Але я не хотів закінчувати на цьому і передзвонивши Олександру, запропонував йому залишитися ще на не багато, звичайно, він погодився і навіть запропонував залишатися тут до ранку. І щоб нам було на багато зручніше, ми попросили апартаменти з трьома кімнатами, щоб ми могли між собою в перервах спілкуватися.

Але поки ці кімнати були всі зайняті, і нам пообіцяли, що через півгодини одні апартаменти звільняться, і повії Львова, і ми спокійно зможемо перебратися туди через годину, як раз за цей час можна було спокійно відпочити з повіями. У мене вийшло ще отримати задоволення, і я просто вийшов з кімнати і попрямував в сторону бару, сказавши повії, щоб вона чекала мене в нових апартаментах. Інші повії не втрачали надії, що можливо я захочу взяти одну з них, але у мене було тільки одне бажання, випити на барі пива, так як просто дуже сильно сушило у роті.

Немає коментарів:

Дописати коментар