четвер, 1 березня 2012 р.

У вас є можливість користуватися послугами повії Києва

Все почалося з того що в мене в квартирі не зрозуміло від куди взялися повії Києва. Самі дівчата був голі і здається готові на все, і крім їх у квартирі нікого. Нічого собі подарунок на день народження, і я як личить справжньому чоловікові просто приступив до того, що почав розважатися з повіями. Всі дівчата за гроші були просто професіоналки в своїй справі я такого задоволення ніколи не отримував, вони просто задовольняли мене так, що я відчував себе, як в раю, і мені не хотілося, щоб вона закінчувалася. Але як не крути перебування в раю завжди закінчується а далі не завжди щасливий кінець. І цьому раю довелося закінчитися, так як повії Києва були замовлені всього на кілька годин. І тепер мені залишалося тільки з'ясувати, хто такий розумний, пробрався до мене в квартиру і влаштував бордель з повіями, але його знайти не вдалося.
Незабаром я став іноді влаштовувати собі інтим дозвілля з повіями, особливо коли в мене був поганий настрій. Ці повії Києва завжди могли мене розвеселити і підняти настрій. Правда я не завжди міг дозволити собі розважатися з повіями, так як для мене це задоволення не дуже дешеве. От мені й доводилося досить часто мріяти про повій. Але я знайшов їм заміну, я почав зустрічатися з дівчиною. Правда така заміна виявилася не дуже хороша тим повіям, які мене обслуговували. Звичайно я не кажу, що всі дівчата такі, як вона просто мені подобатися бурий секс, а не те, що я постійно повинен все робити в ліжку. А то вона думає, що їй просто достатньо розсунути ноги, і при цьому я повинен принести задоволення нам двом, а не ми один одному. Таку дівчину просто хочеться послати куди подалі, що я незабаром і зробив. І почав думати над тим як забезпечити себе на стільки, щоб я міг дозволити собі мати кожен день мати інтим послуги повії Києва.

От мені й пощастило, я знайшов собі досить прибуткове заняття, тепер у мене хороший дохід і я став повністю незалежний, у мене тепер ше справу. І завдяки добре налагодженому і прибуткового бізнесу, я тепер можу собі дозволити інтим послуги повії міста Києва хоч по десять разів на день. Правда мені стільки не витримати, але я намагаюся регулярно користуватися послугами повій. Потім у мене з'явилася ще додаткова можливість заробити багато грошей, і я відповідно їй скористався. Тільки ось у мене тепер просто не залишилося часу, щоб відпочивати з повіями. Але я з цього приводу на сильно засмучувався тому що розумів, що незабаром все налагодиться і я знайду вільний час на розваги з повіями.

Працював я по новому проекту досить довго, звичайно я міг його передати своєму помічникові на роботі, а сам тим часом побути з повіями Києва. Але я поки не міг ось так взяти і перекласти свою роботу на помічника. Так що повії Києва, можуть мене трохи почекати, поки я не закінчу свої справи. І ось настав той час, коли я можу собі дозволити зняти шльондр, тільки от які саме тепер повії в нашому місті Київ, так як я ними вже не користувався кілька років. І я навіть не вірив що буду здатний бути з жінками близький, але все виявилося нормально, і тепер мене ніщо не відверне від повій, і я буду користуватися їхніми послугами завжди, поки можу.

Немає коментарів:

Дописати коментар